FANDOM

Chris Walker były żandarm wojskowy kilkukrotnie służący w Afganistanie , później pracownik ochrony Murkoff , po traumie spowodowanej PTSD (zespół stresu pourazowego) wynikającego ze służby w Afganistanie , Chris zaczął przejawiać skłonności psychopatyczne ,(już jako pracownik Murkoff) , co zaskutowało śledztwem prowadzonym przez m.i.n Pauline Glick. Po udowodnieniu mu morderstw ze szczególnym okrucieństwem , zdecydowano o zamknięciu go w Maunt Massive Asylum. Leczono działaniem silnika morfogenicznego. Zauważono, że przejście do trzeciej fazy leczenia hormonalnego może mu zaszkodzić, jednak nie wiadomo, czy personel Murkoff zaprzestał działań. Spirometria wykazała lekkie nagromadzenie się śluzu w płucach. Wyniki badań magnetycznym rezonansem zgodne z tym co on sam powiedział przed wykonaniem ich. Walker poddał się samookaleczeniu. Musiał być skrępowany podczas wywiadu lekarskiego. Trzeba było przerobić pasy, by nie dał rady im (krępowano go łańcuchami, które widać podczas gry). Wykwity skórne były zgodne z obniżonymi czynnościami pola morfogenicznego. Twierdzi, że skóra zdarta z czoła pozwala mu lepiej widzieć. Bał się o swoje ciało(okolice ust i nosa).

Trauma spowodowana służbą wojskową w Afganistanie uniemożliwiała uczestnictwie w procesie sądowym, w którym walczył o wyjście z psychiatryka. Jego fikcja, w dodatku wzmocniona terapią, była maniakalnym wyolbrzymieniem wojskowego protokołu bezpieczeństwa.

Ciekawostki:

-Stary Model Chrisa, który można zobaczyć w pierwszych trailerach gry na YouTube na kanale Red Barels.

-W komiksach MURKOFF ACCOUNTS - Produkcji Red Barrels , możemy zauważyć jak wyglądał Chris jako normalny człowiek. LINK:

http://www.redbarrelsgames.com/download/Comics/OUTLAST_ISSUE1.pdf